Jubileum Pub Quiz in restaurant de Eendracht

5 juni 2023 om 20:00 - 22:00

Als betrokken HKM lid heeft u natuurlijk al maanden ons jubileumboek in huis en weet u inmiddels alles van de geschiedenis van ‘Maarssen en omliggende kernen’! Tijd om uw kennis te testen!

Maandagavond 5 juni organiseert de HKM een pub quiz in de Eendracht in Maarssen. Er kunnen 60 leden deelnemen in teams van maximaal 5 personen. Kunt u niet zo gauw een team samenstellen? Geen nood! U kunt zich ook individueel aanmelden dan wordt u op de avond zelf ingedeeld in een nieuw team. Heeft u alle historische kennis nog niet op orde? Ook dat is geen probleem! Ook zonder historische kennis kunt u mooie prijzen winnen.

Het gaat vooral om een ontspannen avond met mede-HKM-leden…..u steekt er altijd wat van op! U bent vanaf 19:30 uur welkom in de Eendracht en om 20:00 uur begint de quizmaster met de eerste ronde. Drankjes zijn voor eigen rekening maar de HKM trakteert op bitterballen! Inschrijven kan vanaf nu via hkmjubileumlezingen@gmail.com

5 juni 2023

De Eendracht, Langegracht 51 Maarssen