Algemene ledenvergadering en lezing door Hans van Bemmel over Van Leusden

28 oktober 2021 om 19:30 - 22:00

Bericht:

Aangezien de voor 20 maart 2020 geplande jaarvergadering over 2019 in verband met de “Corona lockdown” geen doorgang kon vinden, komen in deze vergadering de relevante verslagen en voorstellen over 2019 en 2020 aan de orde.

Voor toegang van de zaal zijn wij verplicht de QR-code (CoronaCheck) bij iedereen te controleren. Dat kan aangetoond worden met je eigen mobiel of met een papieren bewijs.

Vol is vol – om 19.30 uur gaat de deur van de zaal dicht – indien nog ruimte gaat de deur rond vermoedelijk 20.45 uur nog een kwartiertje open.

Na de pauze:

Kenner van de lokale historie en de lokale kunst Hans van Bemmel

Lezing over de veelzijdig kunstenaar Willem van Leusden aansluitend op de Algemene Ledenvergadering.

Hans van Bemmel behoeft voor de meesten geen introductie.

Deze keer neemt hij ons in een uur tijd mee door een selectie van het werk van de Maarssense kunstenaar Willem van Leusden.

Willem van Leusden is bij velen bekend als veelzijdig schilder. Maar hij maakte daarnaast nog vele andere kunst.

Hans neemt u in dit uur mee langs een selectie. Vanzelfsprekend begeleid met vele afbeeldingen.

Niet-leden zijn welkom bij deze lezing. Zij betalen 5 euro entree. Ook mogen zij aanwezig zijn bij de jaarvergadering, maar zij hebben geen stemrecht.

28 oktober 2021