Jubileum Kerstlezing – Kerkelijke ontwikkelingen, zowel lokaal als in breder perspectief door Ds. Piet Vellekoop

15 december 2022 om 20:00 - 22:00

Gelieve vooraf aanmelden; klik deze link: hkmjubileumlezingen@gmail.com

In het kader van het 50 jarige jubileum organiseert de Historische Kring deze bijzondere lezing op deze bijzondere locatie. Vanaf 19:30 uur wordt u ontvangen met een glaasje glühwein, koffie of thee.

Ds. Piet Vellekoop bereidt zich momenteel voor op deze lezing over de interessante en dynamische historie van het kerkelijke leven. Niet alleen de bijzondere, lokale ontwikkelingen zal hij benoemen, maar ook het breder perspectief zal hij belichten. Hij heeft over dit thema een hoofdstuk verzorgd in het HKM-jubileumboek ‘Canon van Maarssen en omliggende kernen’

Op deze avond zal dit boek ook aandacht krijgen. Er zal een en ander worden verteld over de inhoud ervan en o.a. over de bijdrage eraan door ruim twintig lokale, deskundige auteurs. is er op deze avond ook gelegenheid het boek aan te schaffen; met een ledenwaardebon voor slechts € 10,– of zonder bon voor de winkelprijs van € 25,–.

Deze lezing is voor leden en belangstellenden en vindt plaats op 15 december 2022 in De Kerk van Tienhoven aan de Laan van Niftarlake 62, (kerk tegenover Het Olde Regthuys). Inloop vanaf 19:30 uur. Aanvang lezing 20:00 uur. De toegang voor HKM-leden is vrij en niet-leden betalen € 5,– entree.

Voor aanmelding klik hier: hkmjubileumlezingen@gmail.com

Kerk van Tienhoven Fotograaf: Ria Tijhuis

15 december 2022